Moderatorer: martinb, Fredrik Almgren, Webbgrupp

Johan Håkansson skrev:Förut tror jag att e-mail-adresser automatiskt blev krypterade till formatet info<-at->shbf.se, men nu hittar elaka robotar alla e-mail-adresser i trådrarna, nya som gamla. Exempel: info<-snabela->shbf.se Bättre förr alltså.

Håller helt och hållet med.Karamell-Klabbe skrev:Jag tycker att det är lite väl mycket olika färger och saker som rör sig. Det gamla forumets ganska cleana utseende är något som jag skulle föredra, med ett tydligare färgschema än nu. Men det viktigaste i slutändan är nog ändå att det blir stabilt och inte ligger nere så ofta.

Japp - detta är på "att-fixa-listan". Egentligen är det rätt enkelt iom att det finns en knapp för attJohan Håkansson skrev:Använder man sökfunktionen så får man träffar bara på inlägg som är skapade nyligen (efter att nya versionen togs i bruk?).

Det är vettigt och något vi hade på förra versionen.Raasken skrev:Länkar och ikoner till Bryggwikin och SHBF´s föreningssida borde väl finnas högst upp på varje sida
oavsett var i debatten man befinner sig..............eller??

Hmm - just 100 tecken är något som vi valt avsiktligt för att hålla ner storleken på signatur i förhållande till "nyttolast". Svårigheten är väl attsvensson.lu skrev:Det vore trevligt med mer än 100 tecken till ens signatur

Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 1 gäst